Poniżej znajdziesz szczegółowe informację w jaki sposób:
- Utworzyć konto w sklepie internetowym
- Złożyć zamówienie w sklepie internetowym
- Zapisać się na Newsletter
Regulamin sklepu dostępny jest tutaj
Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w powyższym regulaminie Sklepu Internetowego OTULINY IZOLACYJNE SKLEP.
- Utworzenie Konta
- W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym OTULINY IZOLACYJNE SKLEP należy na stronie internetowej Sklepu Internetowego http://otuliny-izolacyjne-sklep.pl/user/pl/register.html wypełnić Formularz Rejestracji.
- Niezbędne jest podanie następujących danych: adres poczty elektronicznej; imię i nazwisko; adres (miasto; kod pocztowy; ulica; numer domu/lokalu; kraj); numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W przypadku Klientów niebędących jednocześnie konsumentami niezbędne jest podanie dodatkowo nazwy firmy oraz numeru NIP. (wymagane dane oznaczona się znakiem * ).
- Następnie należy zaakceptować regulamin Usługodawcy. Akceptację regulaminu należy potwierdzić poprzez odhaczenie stosownego check-boxa informującego o akceptacji Regulaminu (zawiera on także link do Regulaminu).
- Następnie należy kliknąć pole "Wyślij" i na podany adres poczty elektronicznej zostaje przesłany link weryfikujący chęć utworzenia Konta – należy kliknąć na nadesłany linki i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym.
- Złożenie Zamówienia
- Klient wybiera interesujący go Produkt poprzez kliknięcie na nazwę lub zdjęcie Produktu przy danym Produkcie widoczne na stronie Sklepu Internetowego. Do wyszukania Produktu Klient może skorzystać również z dostępnej w Sklepie Internetowym wyszukiwarki Produktów.
- Klient zostaje następnie przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się opis wybranego Produktu oraz propozycja cenowa (wiążącą ceną Produktu jest cena wskazana w Ofercie Sprzedawcy złożonej Klientowi w odpowiedzi na jego Zamówienie). Na tym etapie Klient w zależności od wybranego Produktu ma możliwość wyboru rodzaju danego Produktu. Jeżeli Klient chce kontynuować składanie Zamówienia powinien kliknąć pole "Dodaj do koszyka".
- W tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia. Po kliknięciu na "Finalizuj zamówienie" Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której:
- Klient jest informowany o jednostkowej oraz łącznej propozycji cenowej wybranych Produktów.
- Klient ma możliwość modyfikacji składanego Zamówienia (np. zmiana ilości lub usunięcie Produktów) lub dodania innych Produktów (pole "Kontynuuj zakupy").
- Następnie należy kliknąć pole "Zrealizuj zamównienie" i Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego podzielonej na dwie sekcje – dla Klientów posiadających Konto oraz dla takich, którzy go nie posiadają.
- Klient, który posiada Konto podaje swój adres poczty elektronicznej i hasło do Konta oraz klika pole "Zaloguj".
- Klient, który nie posiada Konta klika pole "Kontynuuj", a następnie postępuje zgodnie z procedurą tworzenia Konta.
- Następnie Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której:
- Klient ma możliwość zmiany adresu dostawy;
- Klient wybiera preferowany sposób dostawy;
- Klient ma możliwość zmiany adresu płatnika;
- Klient ma możliwość wyboru sposobu zapłaty;
- Klient ma możliwość dodania uwag do Zamówienia;
- Następnie należy kliknąć pole "Kontynuuj" i Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się podsumowanie składanego Zamówienia, tj.
- Określenie przedmiotu Zamówienia.
- Jednostkowa oraz łączna propozycja cenowa wybranych Produktów.
- Wybrany preferowany sposób dostawy oraz płatności.
- Podany adres dostawy oraz adres płatnika.
- Ewentualne uwagi do Zamówienia.
- Następnie należy kliknąć przycisk "Wyślij zamówienie", po czym Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się informacja, że Zamówienie zostało złożone – w tym momencie zostaje złożone Zamówienie w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości na adres poczty elektronicznej Klienta zawierającej oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia.
- Następnie Sprzedawca w ciągu 3 Dni Roboczych (termin maksymalny) przesyła Klientowi Ofertę (wraz z zaproponowaną ceną za dostawę) w odpowiedzi na złożone przez niego Zamówienie. Przesłanie Oferty następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości na adres poczty elektronicznej Klienta.
- Następnie Klient w ciągu 3 dni roboczych (okres związania Ofertą) może przyjąć Ofertę Sprzedawcy.
- Z chwilą otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Klienta o przyjęciu Oferty zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- W razie przyjęcia Oferty przez Klienta Sprzedawca niezwłocznie potwierdza fakt jej przyjęcia poprzez przesłanie stosownej wiadomości na adres poczty elektronicznej Klienta.
- Newsletter
- W celu zapisania się na Newsletter należy w boxie "Newsletter" widocznej na stronie Sklepu Internetowego wyrazić chęć otrzymywania Newslettera poprzez podanie adresu poczty elektronicznej, na który Newsletter ma być przesyłany, a następnie kliknąć pole "Zapisz", po czym Usługobiorca otrzyma na podany adres poczty elektronicznej link do procesu weryfikującego żądanie dodania adresu do listy dystrybucyjnej Newslettera. Należy kliknąć na nadesłany link i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter.
- W menu stopce znajduje się zakładka "Newsletter" w której istnieje możliwość zapisania się oraz wypisania z newslettera. Dokonuje się to po wpisaniu adresu mailowego, wybraniu jednej z opcji (zapisz się lub wypisz się) oraz przyciśnięciu "Wyślij".
- Informacje dodatkowe
- Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
- W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku "Wyślij zamówienie" w pkt. 2.7. Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez kliknięcie na zakładkę "Koszyk" lub "Finalizuj zamówienie" i zmianie danej pozycji w podsumowaniu składanego Zamówienia.
- Weryfikacji lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy(Sprzedawcy) na adres [email protected]
- Usługobiorca ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji w ramach Konta.
- Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę (Sprzedawcę) drugiej stronie treści zawieranej umowy:
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu umowy.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje na dwa sposoby:
- przez wysłanie Usługobiorcy na podany adres e-mail treści zawieranej umowy.
- przez wysłanie na adres pocztowy wydrukowanej treści umowy.
- Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Usługobiorcy.